Κάτοικος Πορταριάς βρέθηκε πριν λίγες μέρες στην ΔΕΥΑΜΒ για να ζητήσει τη μεταφορά του υδρομετρητή στο όριο του οικοπέδου του, από το σημείο που αρχικά εγκαταστάθηκε και βρίσκεται εκατοντάδες μέτρα μακρυά. Τα τελευταία χρόνια ταλαιπωρείται με ζημιές που γίνονται στο τμήμα του σωλήνα εκτός οικοπέδου από φορτηγά αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα να χρεώνεται με τα νέα δεδομένα, τις διαρροές.
Η υπάλληλος ευγενέστατα του είπε ότι η μεταφορά θα γίνει αφού πρώτα πληρώσει 110 Ευρώ, κάτι που φυσικά δεν άρεσε στον "πελάτη" της ΔΕΥΑΜΒ αφού ο υδρομετρητής τοποθετήθηκε στην τωρινή λαθεμένη, όπως αποδείχτηκε θέση, από αρμόδιους υπάλληλους και είναι δουλειά της υπηρεσίας η μεταφορά στη σωστή θέση. Μετά από ένα ...άγονο και έντονο διάλογο, η υπάλληλος ζήτησε από τον πελάτη να απευθυνθεί στους υψηλότερα ιστάμενους αρμόδιους για να διεκδικήσει το δίκιο του. Ο "πελάτης" δεν είχε αντίρρηση και ρώτησε ποιον θα έπρεπε να δει και να μιλήσει μαζί του. “Τον Δήμαρχο” ήταν η απάντηση!
Στην συγκέντρωση των αγροτών της Αγ.Παρασκευής του Βόλου, στις αρχές του προηγούμενου Ιούνη, για τα ζητήματα που προκύπτουν από την μεταφορά της διαχείρισης της άρδευσης από τον Δήμο στην ΔΕΥΑΜΒ, διαβάστηκε απάντηση της ΔΕΥΑΜΒ στο ερώτημα για το νέο τιμολόγιο, με το οποίο πληροφορούσε τους “μπαξεβάνους” της περιοχής ότι η τιμολογιακή πολιτική θα διαμορφώνεται κάθε χρόνο μετά από συζήτηση που θα έχουν με τον Δήμαρχο! "Λόγω μεν δημοκρατία, εργω δε η του πρώτου ανδρός αρχή". Ο Δήμαρχος λοιπόν είναι ο άνθρωπος που έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο σε όλα τα θέματα του νερού. Από τα απλά μιας μεταφοράς ενός υδρομετρητή, μέχρι τα πιο σύνθετα της τιμολόγησης του νερού της άρδευσης. Αυτή είναι η ...ΕΥΑΜΒ της νέας εποχής όπως την οραματίζεται η Δημοτική Αρχή.
ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΗΛΙΟΥ ΚΑΙ ΒΟΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ
Πηγή: watervolo.blogspot.gr